תפריט גידול מנורות

למון מרגי - סאטיבה

זן הקנאביס Lemon Meringue (למון מרנג) מציע טעמים וריחות מתוקים של לימון עם נגיעות קרמיות ועשבי תיבול. הוא ידוע בהשפעותיו הממריצות והמרגיעות, מה שמסייע לשיפור מצב הרוח ולהקלת מתח. Lemon Meringue פופולרי בקרב צרכנים שמחפשים חוויה מתוקה ומרעננת.

גורילה גלו - אינדיקה

זן הקנאביס Gorilla Glue הוא זן הידוע בכוחו הרב, עם רמות THC גבוהות. הוא מציע ריחות אדמתיים עם נגיעות מתוקות וחריפויות. השפעותיו כוללות רגיעה עמוקה והקלה על כאב, מה שהופך אותו לאידיאלי לשימוש בערב. הוא בחירה פופולרית בקרב צרכנים המחפשים חוויות אינטנסיביות ומרגיעות.

ברוס באננר - היברידי

זן הקנאביס Bruce Banner הוא זן הידוע בכוחו ובשיעור ה-THC הגבוה שלו. הוא מציע ריחות מתוקים ואדמתיים עם נגיעות של פירות ופרחים. השפעותיו כוללות רגיעה עמוקה ותחושת שמחה, מה שהופך אותו לאידיאלי להקלת מתח וחרדה. פופולרי בקרב צרכנים שמחפשים חוויה עוצמתית ומעוררת.

וויט פייר אוגי - היברידי

זן הקנאביס וויט פייר אוגי מתאפיין בריחות חריפים ואדמתיים עם נגיעות של פירות הדר. הוא מספק השפעות חזקות ומרגיעות, המשלבות תחושת רוגע עם אנרגיה חיובית. משמש להקלת כאב, מתח וחרדה, והוא פופולרי בקרב צרכנים שמחפשים חוויות אינטנסיביות ומעוררות השראה.

אננס פיינאפל - סאטיבה

זן הקנאביס Pineapple (אננס) מתאפיין בריחות מתוקים ופירותיים של אננס בשל, עם נגיעות טרופיות נוספות. הוא מספק השפעות מרגיעות ומעוררות, המשלבות תחושת אושר עם רגיעה. Pineapple פופולרי בקרב צרכנים המחפשים חוויה נעימה ומרעננת, והוא משמש לעיתים להקלת מתח וחרדה.