תפריט רפואי

מרמלדה - סאטיבה

מרמלדה הוא זן קנאביס רפואי עם טעמים מתוקים ופירותיים, שמזכיר ריבה טרייה. הוא ידוע באפקטים מרגיעים ומעוררים שמחה, מה שהופך אותו לאידיאלי להקלת מתח ודיכאון. השפעתו הארוכה מסייעת בהפגת כאבים ושיפור מצב רוח.

פרוזן - סאטיבה

זן הקנאביס הרפואי פרוזן מתאפיין בטעמים קרים ומרעננים, עם ניחוחות של מנטה ופירות יער. השפעתו עוצמתית ומספקת רגיעה עמוקה, מה שמסייע בהקלת חרדות וכאבים כרוניים. הוא פופולרי בקרב מטופלים המחפשים איזון בין רגיעה לפוקוס.

ג'י סי - סאטיבה

זן הקנאביס הרפואי גי סי (GC) מאופיין בטעמים עשירים של פירות הדר ואדמה, עם ניחוחות מורכבים. הוא מציע השפעה מאוזנת, המשלבת רגיעה עם אנרגיה, מה שהופך אותו לאידיאלי למטופלים המחפשים הקלה על כאבים יחד עם שיפור במצב רוח וריכוז.

מיריקל אליין - אינדיקה

זן הקנאביס הרפואי אליאן קוקיז מתאפיין בטעמים מתוקים וניליים עם נגיעות של פירות יבשים. השפעתו חזקה ומרגיעה, מציעה תחושת אושר ורוגע עמוק, מה שהופך אותו לאידיאלי להקלת מתח וחרדות. הוא פופולרי בקרב מטופלים המחפשים חוויה נעימה ואנרגטית בו זמנית.

פינק באבא - אינדיקה

זן הקנאביס הרפואי פינק באבא מתאפיין בטעמים מתוקים ומתקתקים עם נגיעות פירותיות וארומטיות. הוא מציע השפעה מרגיעה וחמימה, שמסייעת בהקלת מתח וכאבים. השפעתו מאפשרת למטופלים להרגיש נינוחים, תוך שמירה על בהירות נפשית, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית למטרות רפואיות.

בראוניז - אינדיקה

זן הקנאביס הרפואי בראוניז מתאפיין בטעמים עשירים ומתקתקים, המזכירים שוקולד ופינוקים מתוקים. הוא מציע השפעה מרגיעה ומענגת, אשר מסייעת בהפגת מתחים וחרדות. עם רמות THC גבוהות, הוא אידיאלי למטופלים שמחפשים הקלה בכאבים עם תחושת רוגע נינוחה.

אר אס 11 - אינדיקה

זן הקנאביס הרפואי אר אס 11 (RS11) מתאפיין בטעמים עשירים עם ניחוחות של מתוקים ופירות, ומציע השפעה מאוזנת ומרגיעה. הוא ידוע ביכולתו להקל על חרדות וכאבים, תוך שמירה על בהירות מחשבתית. הזן פופולרי בקרב מטופלים שמחפשים חוויה נעימה ואנרגטית בו זמנית.

גולדן גאוסט - אינדיקה

זן הקנאביס הרפואי גולדן גאוסט מתאפיין בטעמים פירותיים וחריפים, עם ניחוחות של אדמה מתובלת. הוא מציע השפעה עוצמתית ומרגיעה, המשלבת תחושת רוגע עם מצב רוח חיובי. זן זה פופולרי בקרב מטופלים המחפשים הקלה על חרדות וכאבים, תוך שמירה על תחושת אופטימיות.

אולטרה סאוור - סאטיבה

זן הקנאביס הרפואי אולטרה סאוור מתאפיין בטעמים חמצמצים ופירותיים, עם ניחוחות עשירים ומרעננים. השפעתו עוצמתית ומעוררת, מספקת תחושת אנרגיה ושיפור מצב רוח. הוא פופולרי בקרב מטופלים המחפשים הקלה על עייפות וחרדות, תוך שמירה על פוקוס וריכוז.

ג'לטו 33 - אינדיקה

זן הקנאביס הרפואי גלטו 33 מתאפיין בטעמים מתוקים וקרמיים, עם ניחוחות של פירות טריים ונגיעות וניל. השפעתו מציעה רוגע עמוק יחד עם תחושת אושר, מה שהופך אותו לאידיאלי להקלת מתח, חרדות וכאבים. זן זה פופולרי בקרב מטופלים המחפשים חוויה נעימה ומרגיעה.

וואטרמלון - היברידי

זן הקנאביס הרפואי וואטרמלון מתאפיין בטעמים מתוקים ורעננים, המזכירים את פרי הארבע. הוא מציע השפעה מרגיעה ומענגת, שמסייעת בהפגת מתחים וחרדות. עם פרופיל קנבינואידים מאוזן, הוא פופולרי בקרב מטופלים שמחפשים הקלה בכאבים יחד עם תחושת נינוחות.

מיריקל מאק - היברידי

זן הקנאביס הרפואי מיריקל מאק מתאפיין בטעמים עשירים של מתוק ואדמה, עם ניחוחות של פירות וקליפת הדרים. השפעתו עוצמתית ומרגיעה, ומספקת תחושת רוגע וחיוניות בו זמנית. הוא פופולרי בקרב מטופלים שמחפשים הקלה על כאבים, חרדות ושיפור מצב רוח.

סי סי - היברידי

זן הקנאביס הרפואי סי סי (CC) מתאפיין בטעמים עשירים של מתוק ואדמה, עם ניחוחות של פירות יער. השפעתו מרגיעה ומספקת תחושת נינוחות עמוקה, מה שהופך אותו לאידיאלי להקלת חרדות וכאבים. הוא פופולרי בקרב מטופלים שמחפשים חוויה נעימה עם תחושת אופטימיות.

מיריקל מאק - היברידי

זן הקנאביס הרפואי מיריקל מאק מתאפיין בטעמים עשירים של מתוק ואדמה, עם ניחוחות של פירות וקליפת הדרים. השפעתו עוצמתית ומרגיעה, ומספקת תחושת רוגע וחיוניות בו זמנית. הוא פופולרי בקרב מטופלים שמחפשים הקלה על כאבים, חרדות ושיפור מצב רוח.

פלטינום בי אף - אינדיקה

זן הקנאביס הרפואי פלטינום בי אף מתאפיין בטעמים עשירים ומורכבים של מתוק ואדמה, עם ניחוחות של פירות ועשבי תיבול. השפעתו חזקה ומרגיעה, מציעה תחושת רוגע עוצמתית ושיפור במצב הרוח. הוא אידיאלי למטופלים שמחפשים הקלה על כאבים, מתח וחרדות, תוך שמירה על בהירות נפשית.

מישיגן דרימס - אינדיקה

זן הקנאביס הרפואי מישיגן דרימס מתאפיין בטעמים פירותיים ומתקתקים, עם ניחוחות של מתוק ואדמה. השפעתו מספקת רוגע עמוק ואושר, מה שהופך אותו לאידיאלי להקלת מתח וחרדות. הוא פופולרי בקרב מטופלים המחפשים חוויה נעימה ומרגיעה עם יכולת לשמור על פוקוס.

ג'ק הייז - סאטיבה

זן הקנאביס הרפואי ג'ק הייז מתאפיין בטעמים פירותיים עם נגיעות חריפות ואדמתיות. השפעתו היא מעוררת וממריצה, מציעה תחושת אנרגיה ושיפור מצב רוח. הוא אידיאלי למטופלים שמחפשים הקלה על עייפות וחרדות, תוך שמירה על בהירות וריכוז.