תפריט בצונים רפואי / בוטיק

🍋למון קרם - סאטיבה

זן הקנאביס Lemon Cream (לימון קרם) מציע ריח מתוק של לימון עם נגיעות קרמיות. הוא ידוע בהשפעותיו המרגיעות והמעוררות, ומספק תחושת שמחה ואנרגיה. משמש להקלת חרדה וכאב, והגידול שלו דורש תנאים מבוקרים.

יילאו סאנפלאוור - סאטיבה

זן הקנאביס Yellow Sunflower (יילאו סאנפלאוור) מתאפיין בריח מתוק ופירותי עם נגיעות של פרחים. הוא מספק השפעות מרגיעות ומעוררות בו זמנית, מה שהופך אותו לאידיאלי לשימוש ביום-יום. מתאים להקל על חרדה ולשפר את מצב הרוח, עם פוטנציאל גבוה להנאה ויצירתיות.

אמנזיה הייז - סאטיבה

זן הקנאביס Amnesia Haze הוא זן סאטיבה פופולרי, ידוע בזכות השפעותיו החזקות והממריצות. מציע ריחות פרחוניים. השפעותיו כוללות תחושת אושר, יצירתיות ורוגע, ולעיתים עשויות לגרום לשכחה קלה, מה שמסביר את שמו. משמש לעיתים קרובות להקלת חרדה ודיכאון.

ווידינג קייק - הייבריד

זן הקנאביס וידינג קייק הוא זן פופולרי שמוכר בזכות טעמיו המתוקים והקרמיים. הוא מציע שילוב של ריחות וניחוחות מתוקים עם נגיעות של וניל ועוגה. השפעותיו חזקות ומרגיעות, מספקות תחושת שמחה ורוגע, מה שהופך אותו לאידיאלי להקלת מתח וחרדה. גם ידוע ברמות THC גבוהות.

סוויט מנגו - אינדיקה

זן הקנאביס Sweet Mango מתאפיין בריחות וטעמים מתוקים ופירותיים, במיוחד של מנגו בשל. הוא מציע השפעות מרגיעות ומרוממות מצב רוח, מה שהופך אותו לאידיאלי לשימוש במהלך היום. משמש להקלת מתח ולשיפור מצב הרוח, והוא נפוץ בקרב צרכנים שמחפשים חוויות נעימות ומעוררות השראה.